Cripping The Museum
Van Abbe draaide het om. Normaliteit is de norm. Die merk je niet. Maar wat als je afwijkt?
Gebeurtenissen, niet te vergeten anekdotes, filosofische bedenkingen, belangrijke beslissingen …
tijdens tentoonstellingen en de lopende expeditie van Wit.h?
Je kunt ze hier volgen. Je vindt deze rubriek ook terug op de site Sottobosco.
Van Abbe draaide het om. Normaliteit is de norm. Die merk je niet. Maar wat als je afwijkt?
Het voelt bij mij altijd als een soort privilege deelgenoot te zijn van een artistiek werkproces.
Op uitnodiging van Wit.h gaat ze kennis maken met kunstwerkplaats de Zandberg.