Overleg met alle betrokkenen van Bloedtest – dag

Het is zes november ’18, maar het lijkt hartje zomer. Van de klimaatopwarming begrijp ik niets en kan er weinig over zeggen. Maar zo warm in november dat voelt wel een beetje vreemd.
Vreemd of niet het doet wel ‘DEUGD’. De gezichten van de kunstenaars die een voor een de historische vergaderzaal betreden staan op modus: ‘welgezind’. En het zal nodig zijn.

Open communicatie

In de auto op de heenreis naar Gent vertelt onze chef de agenda voor vandaag. Met alle kunstenaars die deelnemen, en dit zijn er meer dan 50 en dan nog eens een viertal gezelschappen overleggen we vandaag het ganse verloop van de walking opera: Bloedtest. De speel- en toonplekken, de timing, de rode draad, de muziek, … een nogal complex verhaal.
Ons team is goed voorbereid en ziet er naar uit om in een open sfeer te overleggen met alle betrokkenen. Het is niet van nul beginnen hé. De meeste kunstenaars zijn al een aantal maanden aan de slag en ons artistiek team coacht dit heel erg betrokken. Ik heb het gevoel dat we vlot vooruit gaan.

TOP catering en techniek

Als suppoost kan ik me vandaag beperken tot het aanbrengen van het technish materiaal en onze productie medewerker Koen Moerman bijstaan. We hebben graag dat de zaken vlot verlopen, geen gestuntel met projecties en micro’s bij ons.
Het is ook erg leuk samenwerken met de collega’s van museum dr. Guislain. Zij hebben gezorgd voor een prima onthaal en de catering voor deze middag ziet er overheerlijk uit.

Biologie

Onze chef artistic doceert de ganse struktuur van de Walking Opera als een bioloog. Hij stelt het museum en de opera muziek voor als een CEL. De tentoonstelling wordt het DNA van de opera en de podiumacts worden vergeleken met de GENEN. Het CHROMOSOOM vormt het parcour van de Walking Opera en alle inhoudelijk aspecten verzamelt hij in het MEMBRAAN.
Amai super benieuwd hoe dit verder zal verlopen?

De suppoost met knieprobleem

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *